1. marraskuuta 2014

Kuvahaaste

Sain täältä kivan kuvahaasteen. Ideana on laittaa yksi tai kaksi kuvaa ennalta määrättyihin kategorioihin. Kuvista saisi mielellään myös kirjottaa muutaman sanan. Pitäisi myös haastaa muita bloggaajia, mutta en jaksa linkittää jengiä, joten haastan kaikki lukijani.

PARAS YHTEISKUVA

Minulla on yllättävän vähän yhteiskuvia Kiirasta, Prinssistä ja Sambasta. Suurin syy tähän on se, että Samban keskittymiskyky on olematon, eikä se osaa pysyä paikoillaan kuin sekunnin murto-osan. Tämä kyseinen kuva ei ehkä ole paras mutta se on tuorein yhteiskuva Kiirasta ja kiharoista.


TREENAAMASSA

Näitä kuvia riittää. Tässä alkukesän kuva noutotreeneistä.


KISAAMASSA

Tämä oli tosi vaikea. Minulla ei ole mitään kuvia Erican ja Kiiran rally-tokokisoista koska jouduin aina piilottelemaan autossa. Kiira olisi häiriintynyt ihan liikaa minun läsnäolostani kehän laidalla. Tämä yksi kuva minulta löytyy kuitenkin minun ja Kiiran ensimmäisistä möllitokoista. 


PARAS KESÄKUVA

Naminami voikukkia.


PARAS TALVIKUVA

Tämä ei ole paras talvikuva ikinä, mutta tammikuussa 2013 oli aivan mahtavat hanget. Kunpa tällekin talvelle saisimme samanlaiset. Toistaiseksi näyttää huonolta, mutta nyt on vasta marraskuu, joten toivo ei ole vielä menetetty.


TUNNELMALLISIN KUVA

Kaikkien kesäiltojen pitäisi näyttää tältä.



HASSUIN ILME

Näitäkin kuvia oli vaikka muille jakaa. Tein niistä jopa postauksen keväällä. Tähän valitsin kuitenkin tällaisen perus mäyräilmeen vaikka osa noista muista ehkä olisi ollut vilä hauskempiia. Tässä kuvassa Kiira ei kuitenkaan voisi enää enemmän itseltään näyttää.


LOMALLA

Missään ei olla niin lomatunnelmissa kuin mökillä. Kuva saunamökin terassilta.


TYÖSSÄ

Eikö tämä ole sama kuin treeneissä kohta? Noh. Tässä kuva siitä kuinka Kiira jäljestää.


TIHUTÖISSÄ

Tämä oli näistä kaikista kaikkein vaikein. Ei minulla ole kuvia siitä kun Kiira varastaa ruokaa, mörisee vastaantulijoille tai tekee jotain muita pahojaan. Minulla kuitenkin on tämä kuva Kiiran ja Even yhteisistä leikeistä. Kiira leikki välillä hieman turhan rajusti tämän kissakämppiksensä kanssa.


TOINEN IDENTITEETTI

Minun prinsessani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Kommenttilaatikkoa saa käyttää keskustelupalstana, yhteydenottolomakkeena ja yleisenä purkautumiskanavana.