12. syyskuuta 2013

Onnellisuus on oma keppi

14 kommenttia:

  1. Mitä isompi keppi, sen parempi! Vai onko toi jo tukki;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Ihan sellainen perus keppi. Sitä piti heittää veteen uudestaan ja uudestaan ja uudestaan... :D

      Poista
  2. Vieläkö tarkenee koira uimaan, meneekö mielellään veteen (uskoisin, että kepin perässä kyllä :D)? Mä mietin, josko sitä vielä uittaisi tuota meidän murrea viikonloppuna :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiira ei osaa itse rajoittaa uimista ollenkaan, mutta kyllä mun mielestä tarkenee vielä sellaisissa pienissä lätäköissä, joissa vesi on kohtalaisen lämmintä. Tosin nyt hiljalleen pitää alkaa rajoittaa. Muuten tuo uisi jäiden tuloon asti. :D

      Poista
  3. Ihania kuvia! Ulkoasu ei vaan toimi mulla ainankaan kunnolla... :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kertoisitko mikä selain sulla on käytössä?

      Poista
  4. Hyvän kokonen keppi! Oliko painava?

    VastaaPoista
  5. Firefoxilla pienennetyllä ikkunalla tää ulkoasu seilaa täälläkin mihin sattuu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Perhana mitä mini-ikkunaa siellä käytetään? :D Mut, joo, mun täytyy ruveta korjailemaan.

      Poista
    2. Olen varmistanut ulkoasun toimivan leveillä näytöillä, kuten telkkarissa, mutta se on liian leveä miniläppäreihin. Voisin yrittää kaventaa siitä käytännöllisemmän.

      Poista

Kiitos kommentistasi! Kommenttilaatikkoa saa käyttää keskustelupalstana, yhteydenottolomakkeena ja yleisenä purkautumiskanavana.