15. helmikuuta 2013

Möllijännitystä

Ääääk! Huomenna ne ovat. Minun ja Kiiran ensimmäiset tokomöllit. Turha varmaan sanoa, että vaikka kyseessä on pelkkä nakkileluluokka, olen todella jännittynyt. En niinkään siitä mitä pisteitä me keräämme ja kuinka hyvin tokoliikkeet menevät vaan siitä kuinka paljon Kiira ottaa häiriötä ympäristöstä. Pelkään Kiiran paineistuvan minun jännityksestäni. Uudet tilanteet ovat jännittäviä - meistä molemmista. 

Itse asiassa minun ja Kiiran tokoliikkeet ovat ihan hyvällä mallilla. Jääväongelma on hiljalleen ratkeamassa ja lahnabelgi on pysynyt kurissa. Tällä hetkellä tarvitsemme nimenomaan häiriötreeniä. Huomenna minä keskitynkin tekemään tapahtumasta mahdollisimman kivan Kiiralle. Olen ostanut möllejä varten lampaan maksaa ja suunnitelmana onkin syöttää Kiira liikkeiden välissä ähkyyn. 

Ja kun sanon, että me tarvitsemme häiriötreeniä, tarkoitan tosiaan meitä molepia, koska tässä on yhtä paljon opittavaa sekä minulla että Kiiralle. Molemmat olemme ihan noobeja tässä harrastuksessa. En ole aivan varma kumpi meistä kahdesta ottaa huomenna enemmän häiriötä tilanteesta. Ehkä minun pitäisi ottaa mukaan nameja ihan itselleni. 

Loppuun vielä video toissapäivän treeneistä. Pidin Kiiran hihnassa, koska vieressä oli kohtalaisen vilkas tie ja möllien nakkileluluokassa koira pidetään kiinni. Otan tosin jonkun kevyemmän hihnan kuin tuon paksun monitoimihirviön. Kiira teki hihnasta huolimatta hyvin. Meillä on tuo seuruu parantunut ihan muutamassa päivässä todella paljon ja myös jäävät menevän kerta kerralta harvemmin sekaisin. Saas nähdä miten huomenna käy...

14 kommenttia:

  1. Tosi hyvältä näyttää! :) Kiira tekee tosi innokkaasti ja mielellään.

    Kannattaa ostaa itselle myös karkkipussi mukaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :D Ja varmaan tosiaan pitäisi ostaa karkkia mukaan.

      Poista
  2. Hyvältä näytti. Rakastan tuollaista seuraamista, Pupuhan seuraa kanssa noin kontaktissa ja melkein peppu vinossa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosiaan viimeinkin Kiiran seuruu alkaa näyttää belgiltä eikä lahnalta. :D

      Poista
  3. Tosi hienosti se kyl seuraa.:) Meinasin kans sanoo et ota karkkipussi itelle.:D Hiukka tässä jänskättää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo. Aika jännää. Mä olen tosin hyvin onnistunut tänään olemaan treenaamatta. :D

      Poista
    2. Mäkin olen jotenkin pystynyt olemaan treenaamatta koska heti töistä päästyä aloin keittelemään lisää maksaa ja tekemään jauhelihasta nameja huomista varten.:D Kai sitä illalla iskee joku paniikki, mutta pitää vain koittaa ajatella niin ettei yhdes illas mitään ihmeitä kouluteta.:P

      Poista
    3. No, okei, otin mä yhden perusasennon. Mutta muuten siis... :P Aamulla ennen mölleihin tuloa mulla varmaan on joku hullu paniikkitreeni.

      Poista
  4. Kaunis tuo Neiran vinkuminen videon taustalla :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :P Sitä vituttaa kun se ei pääse treenimään.

      Poista
  5. Voii kun Kiira seuraa tiiviisti ja tarkasti! Kyllä teillä hyvin menee :)

    VastaaPoista
  6. Jännää :D Meillä on huomenna myös AVO koe :-) Toivotan onnea matkaan teille.

    Meiän pitäs mennä joku päivä treenaa!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnea teillekin kokeeseen! Ehkä mekin joskus ollaan noin pitkällä. :D Ja treenaamaan voisi mennäkin. Tekisi Kiiralle hyvää.

      Poista

Kiitos kommentistasi! Kommenttilaatikkoa saa käyttää keskustelupalstana, yhteydenottolomakkeena ja yleisenä purkautumiskanavana.