19. syyskuuta 2012

Koira ja sen kaniystävä

Muistatteko kun sanoin, että olen suojannut johdot kaniturvallisen muurin taakse, koska en halua ostaa enää yhtäkään nettipiuhaa? Arvatkaa mitä? Kyllä. Esme sai jälleen syötyä mokoman johdon poikki ja minä jouduin ostamaan viidennen nettipiuhan tänä kesänä. Minä en kerta kaikkiaan tajua miten se voi olla niin nopea järsimään niitä. Minulla oli ihan vain väliaikaisesti nettipiuha menossa ilman halki ja... jotenkin se ninjaili sen poikki. 

Tämän kunniaksi päättivät Kiira ja Neira tuhota yhteistuumin sadan euron makuupaikkansa. Arrrrg. Muuten on kyllä sanottava, että tuhoja on tehty poikkeuksellisen vähän ottaen huomioon miten paljon eläimet ovat olleet keskenään koulun alettua. Olin varautunut lisääntyneen yksinolon tuovan aivan mielettömän määrät lisää ongelmia. Olen iloisesti yllättynyt.

Joka tapauksessa tänään kävimme Esmen kanssa metsässä ottamassa valokuvia ja syömässä mustikanvarpuja. Onnellisena Esme kaiveli sammalta ja etsi herkkuja maasta. Ahmatti kun on niin eihän se edes ehtinyt katsella ympärilleen. Metsän täytyi olla Esmestä taivas. Ruokaa kaikkialla! Katsokaa kuvia seikkailusta täältä.

koira ja kani
Koira ja kani

Ennen kuin tungen tämän postauksen täyteen kuvia metsäretkestä, voisin jakaa tähän heinäkuussa kuvatun videopätkän Esmestä ja Kiirasta. Tällaista näiden meno on yhä tänäkin päivänä vaikka minulla ei tuoretta kuvamateriaalia olekaan. Ystävyys ei katso rotu- tai lajirajoja. Kiira on Esmen bestis. Tämä video on tosiaan kaikille niille, jotka pitävät belgianpaimenkoiria hillitsemättöminä viettihirmuina.






































































2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! Kommenttilaatikkoa saa käyttää keskustelupalstana, yhteydenottolomakkeena ja yleisenä purkautumiskanavana.